sussi23

Alla inlägg under april 2015

Av Sofia Gunnarsson - 25 april 2015 00:34

Hej alla där ute:-)
Idag tänkte jag ta upp Paul Walker. Jag vet att han dig för typ 2 år sedan. Men jag har kommit in i en fast and furious period och jag kände bara för att ta upp det.

Ja, det är jätte synd att han dog och jag tror nästan alla i världen kommer sakna han. Jag älskar låten som är till honom (see you agin). Jag tycker han var en underbar person och det är så synd att han dog. Vin Disel (Dom i fast and furious) sa att fast and furious 7 var till Paul men 8 var från Paul. Asså det är så fint!! Men jag tror det var allt jag ville säga!! Ha det bra

Puss och Kram Sussi<3

Av Sofia Gunnarsson - 25 april 2015 00:19

Hej på er:-)
Idag ska jag sova över med Nisse. Vi har vat enda sen jag sluta skolan. Just nu chillar vi i hennes säng. Vi lagade tacos, det blev bra även om vi lagade.
Vet inte riktigt var mer jag ska skriva men. Ha det bra så hörs vi

Puss och Kram Sussi<3

Av Sofia Gunnarsson - 23 april 2015 20:20

Hej på er  

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva  om men ni kan komentera vad jag kan skriva om   Typ nåt nytt i mode och smink eller bara nåt ni vill jag ska skriva vad jag tycker om ovh sånt. det blevväldigt kort inlägg men ni får leva med det  

Puss och Kram Sussi   

Av Sofia Gunnarsson - 12 april 2015 16:21

Tja på folket!   

Igår köpte jag lösnaglar med nagellim asså inte press on naglar. Jag har haft det en gång innan och jag älskar lösnaglar. Fast det var press on naglar och jag fick låna av min kompis nagellim men sen gick en av så jag var  tvungen att ta vort alla lösnaglar  . Men jag kom över det och nu har jag nagellim fast det är det är typ slut efteren gång jag använde dem och en trilla av, när jag skulle sätta på den var de jättesvårt att få ut lim.  Så vet nån var man kan bara köpa nagellim i nån afär i skåna nära Tomelilla så komentera gärna vilken afär.


 Kram och Puss Sussi  


Av Sofia Gunnarsson - 4 april 2015 10:01

Gald påsk!!
Jag vet jag är lite sen med glad påsk och så men jag är inte fått mitt påsk ägg än så för mig är påsken inte riktigt avslutat.

Ha det bra alla små kycklingar!!

Av Sofia Gunnarsson - 4 april 2015 09:51

Hej alla människor:-)
Jag har precis vaknat. Jag vill kolla på en film som jag såg igår kväll men pallar inte starta datan #thuglife. Men jag får kolla på den sen. Men jag ville bara skriva hej och lite så. Jag har glömt att skriva glad påsk på bloggen. Men jag får göra det idag!! Men ha det bra alla människor!!

Kram och Puss Sussi<3

Av Sofia Gunnarsson - 2 april 2015 21:21

 

Av Sofia Gunnarsson - 2 april 2015 21:18

 

Presentation


Hej! jag heter Sofia men mina vänner kallar mig Sussi. Denna bloggen handlar om vad jag gör om dagarna och mode, smink.

Kram och Puss Sussi

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards