sussi23

Alla inlägg under januari 2015

Av Sofia Gunnarsson - 31 januari 2015 16:04

Hej på folket!  

Jag har inte gjort ett inlägg så jag tänkte det var dags. Idag ska jag sova över med Emilia. det ska bli jätte kul. nu sitter vi och snackar och äter svin mycket godis och dricker alovera mango och mountan dew. 

Jag vet inte vad mer jag ska skriva. Men jag vill bara göra så ni vet att jag inte är död  

Men nu ska jag och Emilia sjunga så ha fortsatt bra dag.


Kram och Puss Sussi  

 

   

Av Sofia Gunnarsson - 18 januari 2015 21:20

Hej på folket! :-)
Jag har inte gjort ett inlägg på länge. Men det har vatt mycket med läxor och allar sånt nu när skolan har börjat ingen.
Jag tänkte göra min dag, jag har vatt med två kompisar, det var jätte kul. Vi gjorde typ inte så mycket vi satt typ vara och snacka.Nu slappar jag i sängen och kollar på friends. Ni som inte vet är friends än komedi tv-serie som finns på swefilmer, den är jätte rolig. Men nu ska jag fortsätta att kolla, jag är på säsong 4 och det finns 10 säsonger.

Kram och Puss Sussi<3

Av Sofia Gunnarsson - 11 januari 2015 02:13

 

Av Sofia Gunnarsson - 11 januari 2015 01:54

Hej på folket!   

Det var länge sen jag gjorde ett inlägg från min dator. Jag sitter inte vid den så mycket längre. Jag siter vid datan nu och jag tänkte att det var länge sen jag gjorde ett inlägg så jag gör ett nu.

Idag har jag bara chillat sen under kvällen hade vi gäster (min släkt,för mamma och pappa fyllde år). Dem åkte hem för ungefär klockan tolv. Det var kul. 

Nu sitter jag vid min data och kollar på en film som heter Divergent, den är jätte bra rekomenderar starkt. Men klockan är typ två natten och jag är inte trött,  jag antar det är vad helger är till för och jag tor jag är den enda som är vaken i min familj. DEm ska upp tidigt för dem ska på en cup eller nåt.


Utanfrån ingen stans, det båler jätte mycket just nu och vårt hus är gammalt så man hör väggarna knacka ibland.  Jag tycker oväder är lite mysiga, vad tycker ni om oväder? komenmtera vad ni tyckrer. Men nu ska jag se klart filmen och sen ska jag försöka sova. 


Kram och Puss Sussi  



Av Sofia Gunnarsson - 7 januari 2015 22:14

Hej på folket! :-)
Jag tror i te att jag är den ända som inte tycker om att det ska vara skola imon! Men vissa börjar på fredag. Så orättvist! Men jag hoppas ni har haft ett bra lov och det kommer vara en bra första dag i skolan imon eller oliver morgon. Men nu ska jag försöka sova. Det kommer nog inte gå så bra ;-)

Kram och Puss Sussi<3

Av Sofia Gunnarsson - 1 januari 2015 23:20

Hej på folket! :-)
idag har jag bara chillat framför tven, datorn typ hela dan. Jag har inte jämnt mig så bra. Men jag känner mig nog kry imon. Min dag har inte vatt så intressant. Nu är jag i min säng och ska kolla insta och lite sånt sen ska nog se på klipp på youtube. Hoppas ni hade kul när nu firade nya år! Så Gott nytt år!!

Kram och Puss Sussi<3

Presentation


Hej! jag heter Sofia men mina vänner kallar mig Sussi. Denna bloggen handlar om vad jag gör om dagarna och mode, smink.

Kram och Puss Sussi

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards