sussi23

Alla inlägg under oktober 2014

Av Sofia Gunnarsson - 31 oktober 2014 20:58

Hej på er!   

Idag har typ inget roligt hänt för det har vatt en skol dag. Fast en fredag så det är ju bra! Men jag cykla hem efter skolan ringde en av mina bästa vänner om vi kunde va men det gick inte så jag har typ tråkat. Så jag har kollat på violetta och lite vikingshill (jätte bra series, vikingshill hittar du på youtube och violetta poå disney channel) och nu sitter jag vid datan och har inget att göra. Som vanligt en fredag kväll #nolifer. nej, bara skämta! men det var min dag. 


Kram och Puss Sussi  

Av Sofia Gunnarsson - 31 oktober 2014 07:58

Hej på er! :-)
Det är då dagens outfit, jag har en vanlig grå tröja och ett linne under sen helt vanliga byxer från Vera Modo. Men vi hörs

Kram och Puss Sussi<3

Av Sofia Gunnarsson - 30 oktober 2014 21:32

Hej på er!   

Nu sitter man här vid datan igen. 

Idag har jag vatt i skolan typ inget specielt hände. Sen efter skolan cykla jag till frisan. efter tag kom mamma för vi skulle fråga om att färga håret för jag vilkle kansake färga mitt hår brunt eller bara inerhåret med det blev bara topparna så jag har färgat mina toppar idag (efter maten där hemma). Snart ska jag lägga mig för jag lägger mig kvart över tio idag för det är fredag imon!! Yheah!! Men hörs imon.


Kram och Puss Sussi  


Av Sofia Gunnarsson - 30 oktober 2014 09:03

Hello!! :-)
Då är man i skolan och sitter i it och kollar på folk som spelar pingis.
Vi har bild nu men vi har 80 min så vår bild lärare tar 10min rast npn gång under lektionen.så det är ju bra!

Jag har typ inget mer att skriva forutomn ha en bra dag i skolan!

Kram och Puss Sussi<3

Av Sofia Gunnarsson - 29 oktober 2014 21:01

 

Hello!  

Det är jub snart halloween och jag älskar halloween, att klä ut sig, gå bus och godis och sånt. Ska ni gå bus eller godis?   Jag kanske ska med några kommpisar i min klass. 

Ni undrar särkert varför jag har lagt upp en bild på kostymer, ju jag tänkte lägga upp den för inspration till er. Hoppas det hjälpte lite  


(blev väldigt kort inlägg, men jaja heller de än inget alls)


Kram och Puss Sussi  

Av Sofia Gunnarsson - 29 oktober 2014 20:50

Hello!  

Idag har det inte hänt så mycket. Jag har vatt i skolan och fick mingrän sissta lektionen KUL!    men jaja när jag kom åt jag sen villade jag en stund. Sen gjorde jag läxan   , men innan jag han göra biologin klar skulle jag på bildkonstskola. När jag kom tbx (tbx=tillbaka  ) åt jag kvällsmat sen fortsätte jag med biologin och nu sitter jag här. Så detta var min dag.



Jag tänkte införa en ny sak att jag skriver ett inlägg om ett ämne ni har valt ut så kommentera de ämne ni vill att jag ska skriva om. Hoppas ni har haft en bra dag!


Kram och Puss Sussi  

Av Sofia Gunnarsson - 29 oktober 2014 09:46

Hello!! :-)
Då är man i skolan och ska snart ha musik om typ 2 min så det blir ett kort inlägg.

Kram och Puss Sussi<3

Av Sofia Gunnarsson - 28 oktober 2014 20:40

 

Presentation


Hej! jag heter Sofia men mina vänner kallar mig Sussi. Denna bloggen handlar om vad jag gör om dagarna och mode, smink.

Kram och Puss Sussi

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards