sussi23

Alla inlägg under augusti 2014

Av Sofia Gunnarsson - 30 augusti 2014 07:30

Hejsan!<3
Då är man på väg till Ullared med Elin det ska bli så kul. När jag är hemma kan jag lägga ut bilder på vad jag har köpt.

Har ni vatt i Ullared jag har typ vatt där 7 gånger så detta är typ 7 eller 8 gången. Vet inte riktigt. Vi ska bara va för idag.

I bilen så har vi lekt gömma en sak man har mobil i. Nu vet jag inte vad vi ska göra.

Kram och Puss Sussi<3

Av Sofia Gunnarsson - 28 augusti 2014 19:20

Hello! :-)
Jag kollar på icarly och har precis ätit. Jag har en jätte stor fläck på min tröja
Kul!!

Jag har gått i skola, fått läxa i bild. Annars har det varit en en vanlig dag förutom att lilleman (mormors hund) kommit för vi ska pass honom i typ 2 veckor!! Det ska bli så kul!!

Ha en bra fredag imon och ha en försätt bra torsdag!

Kram och Puss Sussi<3

Av Sofia Gunnarsson - 23 augusti 2014 19:24

Hejsan!
Idag har jag och mamma sett på bio. Vi såg draktränaren 2, jätte bra. Rekommenderar jätte mycket!!

Sen nu ikväll ska vi äta kräftor fast jag gillar inte kräftor så jag får äta något annat. Det ör jätte konstigt först gillade jag inte kräftor sen gillade jag det sen nu gillar jag det inte (konstigt).

Första skolan veckan är slut. Hur har det vatt för er första veckan?
Min har vatt helt okej, förotum jag har fått tre läxor och nu måste jag göra en av dem.

Kram och Puss Sussi

Av Sofia Gunnarsson - 21 augusti 2014 19:14

Hejsan!
Hoppas nu har haft en bra dag i skolan. Det har jag.
Fast vi hade en jätte tråkig biologi lektion, vi snack typ om celler och sånt och jag fattad ingenting!!

Men jaja! Nu sitter jag hemma och ska spela sims ch lyssnar på musik! Vilken är er favorit artist?? Kommentera vem ni gillar och inte gillar.

Kram och Puss Sussi

Av Sofia Gunnarsson - 20 augusti 2014 15:35

Hello! ?
Jag skriver på mobil så ni kanske kan se hjärtat men ni kanske inte ser den glada gubben och där är bra en ruta. Ni kan kommentera om ni ser den glada emojien eller ni ser bara en ruta.

Jag har precis kommit hem från skolan och jag sitter och kollar på roliga videos på insta. Blev ett väldigt kort inlägg, men jaja.

Kram och Puss Sussi?

Av Sofia Gunnarsson - 19 augusti 2014 19:07

 

Av Sofia Gunnarsson - 19 augusti 2014 18:59

Hello!  

Vet, har inte bloggat på några dagar. Jag har inte suttit vid datan och jag måste få in rutinen att blogga på mobilen men det har jag inte och  justnu sitter jag vid datan. 


Jag har börjat på kastanje nu i 7:an. Gud vad kul det var! Vi hade typ inga riktiga lektioner och jag tycker det var bra att inte några riktiga lektioner första dan på en ny skola. sen efter skolan var jag med min kommpis.


så detta var nog allt och jag ska försöka att få in retunien att blogga från mobilen.


Kram och Puss Sussi  


Av Sofia Gunnarsson - 11 augusti 2014 16:58

Hejsan!  

Idag tänkte jag skriva något, men kom inte på vad och när jag kollade mig omkring såg jag ett sims spel så jag tänkte att jag skulle skriva om sims.


Jag tycker sims är väldigt kul. Jag har sims 2 och sims 3 hemma och många paket av sims. När jag menar paket så menar jag sims 3 utelyx, sims 3 drömjobb, sims 2 husdjur och sims 2 studentliv. Men jag kan inte spela sims 2 längre för typ det har slutat fungera. 


Det ska bli kul när sims 4 kommer ut, jag skas nog prova på det men jag tror jag gillar sims 3 bättre i början, sen kommer jag börja gilla sims 4 mer. Så var det när jag prova sims 3. Sims 1 jag har alltid villat testa spela det.Men det är jätte svårt attfå tag i. Har ni det? Är det kul? Komentera om ni spelar sims, i så fall vilket spelar ni? 


Kram och Puss Sussi  

Presentation


Hej! jag heter Sofia men mina vänner kallar mig Sussi. Denna bloggen handlar om vad jag gör om dagarna och mode, smink.

Kram och Puss Sussi

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards