sussi23

Alla inlägg under november 2014

Av Sofia Gunnarsson - 30 november 2014 16:46

Hej på folket där ute! :-)
Idag är det första advent! Nu är det dags att ta fram tomaterna.
Just nu chillar jag med min favorit tröja på julen och lyssnar på julmusik med tända ljus. Jag älskar julen! Julen är min favorit högtid! Hoppas ni oxå njuter av första advent och att julen har börjat lika mycket som mig.
(Jag har inte tagit vilden utan hittade den på Google)

Kram och Puss Sussi<3

Av Sofia Gunnarsson - 30 november 2014 01:58

Hej på folket! :-)
Nu är klockan typ 2 på natten. Det är lördag och då brukar jag vara uppe länge. Nu är jag inte alls trött och det är jätte konstigt för typ 1 timme sen var jag svin trött och nu är min laser jätte jobbig den är typ ivägen för mig. Men jag vet inte mer jag ska skriva om, jag kände för att göra ett inlägg för det var längst sen jag gjorde det. Men nu ska jag kolla lite klipp på youtube för jag har redan kollat på insta.

Kram och Puss Sussi<3

Av Sofia Gunnarsson - 28 november 2014 09:08

Hej på folket! :-)
Då är man klar med sitt spanska prov och nu sitter man och väntar på att andra ska bli klara. Jag skrev så mycket att jag Rick kramp i min arm!! Det var typ 7 sidor.

Kram och Puss Sussi<3

Av Sofia Gunnarsson - 27 november 2014 21:47

Hej på alla människor! :-)
Jag vet har inte bloggat på länge men jag har haft svin många läxor, så ja. Jag ska försöka göra minst 2 inlägg i veckan.
Men nu kör vi min dag.
Idag har jag vatt i skolan som vanligt. Inget speciellt hände. När jag kom så åt jag och sen tog jag en duch. Satt mig vid teven och väntade på att mamma eller pappa skulle komma hem så dem kunde hjälpa mig med mina läxor. Pappa kom hem men han pratade i telefon sen efter kom min kusin så pappa kunde inte hjälpa mig. Men sen när min kusin hade åkt hem började min pappa på maten och samdigt hjälpte han mig med läxorna. Maten blev klar och vi åt. Jag gjorde klart läxorna sen har jag bara chillat. Nu är jag i sägen och bloggar och ska kolla lite på mobilen sen ska jag lägga mig.

Kram och Puss Sussi<3

Av Sofia Gunnarsson - 25 november 2014 19:36

Hej på folket! :-)
Nu sitter jag och flr läxan!! Kul!! INTE!! Jag har redan gjort so och nu ska mamma förhöra mig på spanskan och sen ska hon hjälpa mig med eng, sen måste jag nog göra lite matte (kanske om jag orkar)
Men snart kommer mamma så vi hörs.

Kram och Puss Sussi<3

Av Sofia Gunnarsson - 24 november 2014 17:15

Hej på folket! :-)
I fredags såg jag hunger games 3 part 1 med mamma,pappa, min storebror och min storebrors flickvän. Den var jätte bra!! I denna finns det ju inget spel men den är ändån jätte bra! Den var jätte bra gjord och skådespelarna var jätte bra. Jag såg den på bio så den har nig inte kommit ut på Netflix och alla sånt än.
Hunger games filmerna är så himla bra!! Om ni inte har sett nån av hunger games filmerna som jag tror dem flesta har gjort så är dem jätte bra och jag rekommenderar starkt dem filmerna!! Men nu ska jag kolla runt lite på internet och sen ska jag göra läxan.

Kram och Puss Sussi<3

Av Sofia Gunnarsson - 24 november 2014 17:02

Hej på folket! :-)
Jag jag inte gjort ett inlägg på länge så jag tänkte göra det nu och det blir min dag.
Idag har jag vatt i skolan, sen fick jag hem för mamma körde mig till skolan imorse för det regnande. När jag kom hem så åt jag samdigt jag satt vi tven. Sen chillar jag i mitt rum. Fast jag var tvungen att tömma och sätta in i diskmaskinen så jag gjorde det percis och nu sitter jag i soffan och lyssnar på musik och gör ett inlägg och nu ska jag nog göra ett inlägg till sen ska jag kolla lite på mobilen sen ska jag göra läxan.

Kram och Puss Sussi<3

Av Sofia Gunnarsson - 19 november 2014 19:22

Hej på folket! :-)
Nu sitter man i soffan och chillar efter bildkonstskolan. Men samarit ska pappa hjälpa mig med fysiken. För jag har no prov imon.
Jag har inte mer att skriva så det blir ett väldigt kort inlägg. Så vi hörs sen ikväll när jag skriver om min dag!!

Kram och Puss Sussi<3

Presentation


Hej! jag heter Sofia men mina vänner kallar mig Sussi. Denna bloggen handlar om vad jag gör om dagarna och mode, smink.

Kram och Puss Sussi

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
<<< November 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards